Solen skiner och det är SM som väntar

Godmorgon läsare! :D Vaknade för ett tag sen... jag är jätte trött, men jag blir snart piggare hoppas jag...
Nu är det inte många timmar kvar till avkast- Första matchen är 5 idag, eller vi har bara en match idag :/ Så jag hoppas att du komme och kollar...
Jag är faktiskt riktigt taggad... jag får ju faktiskt sitta på bänken ifal det händer My någonting (: alltid roligt faktiskt, fast ja skulle ju hellre vilja stå där i målet och rädda. istället för att bara kolla på... men men, jag har inget val, hoppas verkligen jag får ett bra besked på Tisdag!

Jag måste nog upp till valsta lite snabbt och köpa lite pengar till mobilen :O inte riktigt slut än men det tar slut snart! /:
Men nu ska jg fixa mig lite...


Kommentarer
Emilia Nilsson

hejsan .

läste din blogg och den verkar bra :)

vi kan ju läsa varandras ? :)

kram

2009-12-12 12:32:29
URL: http://milianilsson.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0