spendera pengar time! :D

Jag tror att jag har drömt 1miljon okila drömmar inatt, och mellan varje har jag vaknat till :O så nu orkade jag inte ligga i sängen längre, jag gick upp och satt mig vid datan! :D
Ska nog äta lite frukost och fixa mig klart, ska sen dra till pappa och lämna lite saker, tänkte sova där idag, blir lättare till imorgon då vi har läger i örsundsbro! jag kommer inte vara med och träna handboll, men jag får väl köra min egna lilla styrka på sidan, jag vill ju att min arm ska bli 100% (:
Sen vid halv 12 hoppas jag att flickorna är klara för lite shopping :D man måste ju fan åka tidigt för att allt folk kommer väl sen! :D eller vet inte på en söndag, jag tror dom flesta handlade igår, men aja, jag MÅSTE verkligen köpa mig en nyårsklänning idag, kankse måste jag köpa skor också, för jag har ingen aning vad jag ska ha på mig!
Syrran fyller 18 snart också, kanske köper något litet till henne också, men det finns inte så mycket pengar kvar, får se vad jag hittar! :D
Nu ska jag äta, vi hörs väl senare...


ja undra hur liten man var här egentligen...

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0