Sväng höger då Förfaan! hahahah

Bajen vann med några bollar! :D kommer inte ihåg vad det blev, men skit samma (: kul resa vart det iaf:D mycket händelser! (: hahah  orkar inte skriva upp alla som var med...
Jag var inte så jätte insatt i matchen, tyckte inte att det var så jätte bra... men det var ganska spännande i början, men jag hade på känn att Hammarby skulle vinna!

Imorgon är det sovmorgon till halv 11 :P känns som att vi bara har sovmorgon... men det är faktiskt behövligt (:

Min mage är faktiskt mycket bättre, men hur mår du egentligen Matilda? /: Kram på dej <3

Lite bilder på min dag! (:


Först var det träning (tog ingen bild) sen var det fotbollsmatch (skol SM)


Sen var det lite fys, som jag tyvärr inte var med på:O




Sen får det bli en film... ni kan ju gissa vad han gör (:
Man ser ingenting( men ni som var med förstår ju)

Kommentarer
MKL

jag mår iallafall liite bättre :)

2009-12-10 11:28:13
URL: http://matildakarinlundin.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0