svinissprutan eller inte?

Snart smäller det! Skånela mot djurgården- hemmaplan! (:

Kom hem för ett tag sen! hade träning som vanligt! :D idag fick jag vila min arm ifrån rehab och styrka, så jag satt och pratade lite på sidan av med Matilda när jag inte kunde vara med! Måste bara säga att jag äger med vänster, ska nog börja köra lite med vänster nr jag är frisk också, alltid bra att vara dubbelhänt (: Kontringar körde vi på slutet! det var jag med på... alltid lika kul att springa av sig...

Men snart ska jag tillbaka till hallen, måste ju fan heja som IN I HELVETE nu! hoppas ni kommer och hejar ni med.
Så jag ska sätta på mig ett par strumpor nu och packa upp väskan, sen ska vi nog åka till hallen!
Eller vi åker om en 30 minuter kanske (:


En liten bild jag gjorde lite snabbt i hallen idag! hade ingenting att göra

Saknar det sjukt mycket /:

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0