time o fix :D

Då var man vaken igen då! :D inte så lätt att sova på nätterna när man har en katt i fejset, men man vänjer väl sig :D
Idag åt jag tomtegröt till frukost, Nu känner jag att julen börjar närma sig! har slagit in alla paketen nu, det blev ett antal stycken så det är bra med tanke på att förra julen köpte jag inte ett ända paket, men nu är mina pengar slut så jag hoppas jag får massa pengar i julklapp som jag kan shoppa med på mellandagsrean xD
Ska vänta ett tag nu innan jag går ut och springer för jag får alltid håll om jag springer med mat i magen :O
Men springa ska jag göra iaf, ingen aning vart, men jag hittar väl något ställe! (:

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0