tradition på Torsdagarna

Det har inte blivit så mycket skriva idag:O konstigt? nej Robban stänger ju av internet i hallen hela tiden, bara för att jävlas, så då har man det såå tråkigt utan internet:O vet inte vad jag skulle gjort utan data :P haha
Men iaf, efter träningen var det hem och duscha och fixa sig lite, sen tog jag 19:50 bussen till stationen för att möta upp Elin och Anna (: Vi drog vidare till Ishallen för att kolla hockey, är ju en tradition på Torsdagarna!
Men vi var ju inte själva direkt, Miranda kom sen också, Sen var Victor, marcus, ludde och hans flickvän frida där också! trevligt trevligt,
Och nu förstår jag vad ni menar med mytoman!! :D haha
Vi gick när det var en kvart kvar i sista perioden, men då stog det 8-1 så jag tror inte dom förlorar iaf... haha

Sen sprang vi till Bussen, såg den komma när vi gick, och ville inte missa den! Hahah Jag hann faktiskt med den,
Nu sitter jag här, och ska snart sova... träning imorgon bitti som vanligt! (: Sista dagen innan USM! känner mig faktiskt riktigt taggad nu!  Hoppas Tjejerna blir friska också, T.ex Matilda, Jossan, My... det var någon mer borta idag också tror jag? Men krya på er iallafall, behöver er på lördag, speciellt My,,, vad gör vi utan målvakt?!

Okej, nu blev det en massa , och ! men fan ja vet inte vad jag ska skriva, eller nu ska jag sova iaf


Hahahah förlåt för bilden, men jag tycker bara att den är såå rolig! (: hahahah
Men jag varnade er! (: Säg till om jag ska byta till en annan! :D

Kommentarer
anna

det handlar om att bjuda på sig själv xD

2009-12-11 15:03:21
Anonym

BYT FÖR I HELVETE !

2009-12-11 15:25:14
Anonym

Hm...madde som seamesisk tvilling eh!!!????

2009-12-11 16:46:28

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0