you can change your stile!

Nu är lilla jag hemma igen! skolan idag har faktiskt gått väldigt snabbt, men det är väl för att man haft två "roliga" träningar,  Fysen idag var rätt jobbig, eller den var jobbig om man gjorde den jobbig! Körde med Elise idag, riktigt duktiga var vi (:
Det var ganska mycket axlar och armar, så idag sket jag i om det gjorde ont, jag körde ändå, lite ont har mats sagt att det får göra, så det var okej! (: Jag vill faktiskt komma tillbaka nu!

Men idag ska jag bara plugga till IGU... tråkigt som fan, men eftersom att det är ett stort prov så är det dax att börja plugga nu! Fast gör ju ingenting om vi får typ IG eller G! fick faktiskt MVG på inlämmningsuppgiften!

Men innan jag börjar med det ska jag hämta mitt godis på rummet och leka lite i photoshop, är sugen på att göra en ny header (:



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0