-

Hemma nu! den här veckan känns det som att jag har varit hemma jätte mycket. ganska skönt faktiskt...
Fysen var väldigt jobbig idag, jag och julia kämpade på bra där alltså! :D haha
Hade inte så brottom sen efter för jag skulle ha utvecklingsamtal klockan 4.
Det gick väldigt snabbt, kanske 10 minuter. haha Förvirrad mentor säger jag bara. haha Han hade ingen aning vad han skulle säga, han bara mumlade hela tiden (:
Nu ska jag snart vidare till Farfar som fyller år idag, han ska få en mobil av oss, På tiden kanske ! haha
Farmor brukar alltid bjuda på MASSA fika och det här hemmagjort! så underbart gott faktiskt ! :)

Dataladdaren har jag fortfarande inte hittat:O får väl se, men man kan tydligen få en ny / eller köpa om det skule vara så, men jag vill ha en här nu! som tur kommer Marcus hit idag, och han har ju laddare (:

Nu ska jag duka bordet, hörs senare

ps. to the window to the window, to the wall to the wall, to to stwetten on my ball "stavning" hahah
stop, no wiggle it,!
Underbart! (:

Kommentarer
julia

vi va KUNGAR idag på fysen madde! :D

"to the sweat drip down my balls" är de faktiskt ;) haha

2009-11-18 22:14:45
madde

Haha aa ! :D

aa jag hörde det av rebecca!:D hahaha


Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0