A,B,C du är i mina tankar,

Varför gick jag ens till skolan idag?:O Känns ju verkligen heelt onödigt, vi hade 1 timme lektion sen slutade vi! Haha men det roliga är att Anna och deras klass retade oss igår för att dom slutade 12 :D men idag slutade vi halv 12! Känn på den! haha
Så nu skulle jag egentligen åka upp till maxi för att handla hårfärg, tänkte ha det lite ljusare om det går, jag ska inte köpa en svart färg som förra gången iaf! :D haha
Eller vad tycker ni om det? ska jag ha lika mörkt som jag har nu? eller ska jag börja ljusa ner det hela lite?

Snart är det träning igen, Kul som fan med träningar faktiskt! jag ska försöka passa lite med höger idag, känner att det är på bättringsvägen i min arm! :D
Idag är det en hjälpa till dag på träningen eftersom att jag inte får träna min arm idag!
Men nu ska jag faktiskt passa på att plugga lite(:


Kommentarer
Anonym

Ha ditt mörka. du passar skit bra idet.

blondt var också fint med verkligen INTE lika fint!

2009-11-24 13:32:29
Anna

haha fuck you madde :-D Men nu är det jämt då :-D

jag tycker du passar med mörkt, men lite ljusare slingor skulle vara snyggt! :-D

2009-11-24 16:41:27
julia

de skulle va skit coolt me lite ljusare, lite omväxling liksom :)

2009-11-24 17:07:55
eg

jag håller med julia, ljusare ;)

2009-11-24 20:45:32
URL: http://elingu.webblogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0