armbågen! rubriken tagen av viktor! hah

Nu sitter jag i hallen igen! hahah
Var och träffade Mats på Sats idag! fick ju inte det bsta beskeded man kunde få, trodde att det inte var något fel, men nu ska jag vara borta i 6 veckor :O Fast jag tror han överdriver lite för så länge ska jag inte vara borta, Han sa att mitt ledband var uttänjt *stavning*  förstog inte riktigt vad det betyder, men jag ska iaf bygga upp min arm nu i några veckor... men enligt mig ska jag vara med i steg 3 :P haha och det är om 4 veckor (:

Miranda skulle komma och möta mig vid sats när jag var klar, men jag mötte henne på bussen på väg till sats, då skulle hon hem, men hon hängde med till sats ändå, och det var ganska kul hon har ju varit där väldigt mycket så hon visste vart man skulle gå (: hahah

Sen halv 12 när vi var klara åkte vi in till stan direkt, och på bussen mötte vi killarna i NV som också skulle kolla hjärtat.
då åkte vi in med dom, sen i stan mötte vi upp Marcus och Linus som absolut inte visste vart dom skulle gå, Två förvirrade pojkar i stan ;)
Donken blev det där inne sen, väldigt gott! haha'
Och så skulle vi åkta till nåt sjukhus, ingen aning om vad det hette,
Jag och miranda sa att vi hade brottom till träningen så vi fick gå in tidigare och före alla andra:P haha

En sak bara : på tåget dit snackade vi om att Kalle skulle gifta sig med Anna Anka, fatta kul namn halle hade fått om han tagit hennes efternamn ! haha
Tager du Kalle andersson till din äkta make, Kalle ANKA hahahahahaha fan vad vi skrattade åt det :P


Nu är klockan halv 4 och våran träning börjar om 1,5 timme så vi hade in så jätte brottom faktiskt ! haha
men det e roligt att sitta i hallen! hahah

Förlåt för det dpligt formelerade inlägget men det har varit en komplicerad dag ! haha


Det här var någon annat roligt som hände idag, Den klumpiga marcus skulle sätta sig på bussen, och plötsligt så spricker hans byxor, och det är värre än vad det ser ut som på bilden ! hahah


Marcus jävligt glad över sin lilla ballong som han fick på mcdonalds.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0