Av anna lincoln

gissa vem som har tråkigt lixom..

Namn:
Ann Madeleine Gustafsson
Ålder: 15 år
Bor: Märsta
Född: 3 Maj 1994

Din blogg
Bloggnamn: Madeleine
Bloggadress: http://madeleinemaddegustafsson.blogg.se
Skriver om:Skolan handboll, friends,! everything
Riktad till: Mina vänner och dom som vill läsa!
Designen är gjord av: Bara mig själv!
Hur ser den ut: Gå in och checka

Bloggtid:
Antal bloggar du haft sammanlagt: 2
Hur länge har du bloggat med din nuvarande blogg: sen i september  iår.

Statistik:
Ditt besöksrekord på en dag: 48! hahaha  :D
Besökare per dag ungefär:  28-30
Besökare per vecka ungefär: Ska jag räkna varje dag i en vecka?

Vilken annan bloggare...
Läser du dagligen: Alla mina vänners och ibland Foki's
Klär sig snyggast: Matilda Lunidn
Ser bäst ut: Anna
Har bäst humor: Anna/ Frida Enger-sällberg

Vad är...
Roligast med att blogga: Ingen aning, skriva på bara
Jobbigast: Att inte veta vad man ska skriva:O

Fördelar: Att min blogg är den bästa!
Nackdelar: Det kommer inte upp några just nu!
Mål: Flest besökare i bloggvärlden! ( lycka till madeleine)


Hade tråkigt, som Anna också hade så jag tog saken av henne! gör samma sak på din blogg :D

Kommentarer
Anna

Haha wweeeeeei! :-D

Du och jag ska komma upp i bloggtoppen madde! :-D

2009-11-23 22:57:14

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0