Besviken eller Glad?

Jaha, hemma från hallen! min dag har fan varit rolig må jag säga :P
Började skolan halv 11 och slutade halv 12! en timme i skolan:D jätte skönt, sen var jag hemma till träningen, eller innan gick jag och mötte upp Matilda och c.o.   vi köpte sallad till domarutbildningen. Det var faktiskt ganska kul, det var massa regler jag inte visste om faktiskt! haha! pinsamt, tur att man inte var själv! Elin fattade du någonting vad dom pratade om egentligen? hahah men jag gillar dig ändå elin!

Mötet slutade typ kvart över 8, men syrran hade match i hallen så stannade och kollade på den lite!
När jag kom hem märkte jag att min mobil var borta! hade ingen aning vart jag lagt den /:
Men pappa var kvar i hallen så han fick gå och kolla i teorisalen, och där låg min älskade mobil! vad fan skulle jag göra utan min mobil? vad skulle ni ha gjort? haha
Nu sitter jag här och funderar på om jag ska vara besviken på Anna i morgon eller inte? ditt val anna

nu är det dusch och plugga som gäller, lite tidigare säng idag eftersom att vi har två träningar i skolan i morgon! :D


Måste säga att jag saknar våran blogg Matilda! /:
Men det är ju kul att läsa din blogg faktiskt! :D haha
Gå in på hennes klicka här

Kommentarer
eg

ja det gjorde jag faktiskt. Kommer nog bli en grym dommare...naaaaaat! ;)

2009-11-24 21:32:51
URL: http://elingu.webblogg.se/
MATILDA

HAHA saknar den också!

2009-11-25 09:23:40
URL: http://matildakarinlundin.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0