Blogg och TV

Sitter här i soffan och kollar Fotbollsgalan, Känner mig faktiskt ganska stolt som nu gjort klart träningsanalysen, jag vettefan om jag har gjort rätt, men jag hoppas verkligen det:P hahah
Imorgon är det sovmorgon till halv 11 sen börjar vi med Engelska, inte direkt min favorit men det är bara en timme i morgon... Ska nog inte sitta uppe så långe idag. eller får se, ska ju inte lova någonting :) hahah

Imorgon är det träning också, tror att jag ska vila min armbåge hela veckan och kolla hur det känns, annars ska jag nog kolla upp den...
Men nu ska jag inte skriva mer för känner att jag inte har något att skriva... väldigt logiskt!  hiih


No picture!!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0