Där är du ju... Hahahah

Fan dagen är ju snart slut! Aja, var ju hos sats imorse :D det gick ju bra, eller det var jävligt jobbigt om jag får säga det själv, Nu är jag framme vid landet, tog 2,5 timme att åka hit, men eftersom att jag kollade på A cinderella story i bilen gick tiden väldigt snabbt :D Jag bara älskar filmen...
Resan upp var jävligt rolig faktiskt, vi stannade i Bollnäs och åt mat och johanna kollade i alla butiker! hahah
Rolig var hon också när vi skulle in på apoteket... :D hahaha

Pizza blev det till middag, väldigt gott faktiskt! hahah
Måste säga att jag vann på köp också (kortspelet heter så) jag är överlägsen! haha

Men nu är det idol, och Camilla håller på att trixa med Tv:n... hoppas verkligen att hon får igång det! :D
Annars får vi klara oss med minitv:n som finns här uppe! :D lite komplicerat men så är det iaf...
Hörs sen! Kramisar (:

Bilderna funkar inte att ladda upp

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0