Den är bara såå sjukt bra

Jag typ dör av tårar, satt nyss och kollade på A Cinderella story, det är ju bara såå sjukt bra! Det är verkligen en film ni måste se... Hittade den på min gammla data, och det blev jag glad över, fan det var ingenting på tv:n

och ni vet inte vad, medan jag bläddrade bland filmerna på datan så hittar jag en gammal film från Partille, det måste varit för tp 3 år sen, hahah När elin kör gymnastik med oss på hotellet! Lollo, jag vet att vi letat efter den här filmen, jag är bara såå sugen att lägga ut den på facebook, men jag kommer få såå mycket skit, hahah

Men nu ska jag nog bara lägga mig i sängen och kolla lite på datan, sen är det sängen som gäller,
Imorgon har vi två matcher, dubbelmöte mot skogås, får se hu det går nu :)


Kommentarer
eg

Madde du lägger INTE upp den på fb!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-11-15 00:09:23

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0