Det är måndag!

Innan jag drar ner till älskade vikingahallen och tränar så måste jag faktiskt skriva ett litet inlägg! :D haha
min helg har varit helt underbar(: mycket skratt! haha
Igår var det ju Zlatan på tv:n, han blev inbytt efter 50 minuter typ, och sen när han hade varit inne i 5 minuter gör han mål! han är fan grym... tänk att han är svensk (:

Jag hade hoppats på ingen träning idag, utan att kolla på när bergius har Skol-sm, men så blev det inte, eftersom att idrottsläraren på våran skola var tvungen att ha sina lektioner idag :O s¨dom får spela i Kolsta /: Fan jag som jättegärna ville se dom spela! men det får väl bli någon annan gång!
Nu längtar jag iaf till vårat skol-sm ( om det blir nåt)

Nu är det att packa väskan som gäller, har inte gjort det än så nu är det lite brottom, hoppas jag inte glömmer någonting idag!


Vet inte hur gammal bilden är, men gammal är det iaf

Kommentarer
MKL

HAHA KOLLA ELIN G!

2009-11-30 20:04:28
URL: http://matildakarinlundin.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0