Du gör mig glad...

Sitter fortfarande vid köksbordet faktiskt, brukar sitta vid mitt skrivbord... men jag kände för att sitta här idag! haha
Jag har gjort ganska mycket faktiskt, läst klart boken och läst båda texterna på engelskan! hah

Min söta och underbara matilda ringde nyss! helt i tajming faktiskt, för jag ville verkligen ta en paus med pluggandet!
Hahah hon får verkligen en att skratta ibland (:
Vi pratar om allt, och vi kom fram till att vi mest hatar MYTOMANER! haha förstår inte varför man ska ljuga hela tiden, haha.
Min idrottslärare i 9 var en FET mytoman...
Men nu är matilda hos per, Han har ju verkligen ingen koll alls vad vi har för läxor! hahaha
Och matilda! vad hette hans tyska bok, fan vad det var kul :P

Nej nu ska jag fortsätta smaska i mig mina After Eight och göra lite matte faktiskt, då har jag varit duktig idag :)




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0