Hatar Måndagar!

Jävla äckelmobil, varför kan du inte känna av dig att man gkömt att ställa klockan? du gjorde så jag försvov mig /: och just därför missade jag träningen... åh, min dag började verkligen inte bra, okej jag är skadad och kan ändå inte träna, och det gör ju inte saken bättre ändå, men idag hade vi faktiskt fys som jag skulle vara med på, och jag var fan taggad på det igårkväll,! nu fick jag en dålig klump i magen... men men någon gång måste man väl försova sig också, tur att det hände nu och inte vid ett viktigare tillfälle! haha

så, idag vet jag inte riktigt vad som händer i skolan, får väl se, vet inte ens vad vi har för lektioner,  Måns och Miranda sa att det nys schemat börjar idag, men jag vet faktiskt inte, jag tror att det var nästa vecka. Men får väl se... (:

Gamla schemat:
Här skulle jag ladda upp schemat, men jävla blogg.se är knas, kan inte ladda upp bilder,
Min dag blev genast bättre

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0