E.M.M.A

Jaha, nu är det fan Lördag! haha tiden går ju snabbt när man har roligt :)
Jag gick som sagt till hallen först, kollade första halvlek där, sen gick vi till ishallen och kollade match, vet inte vilka dom mötte men dom vann med 5-3 (: Vi drog in och handlade lite på coop. ( Jocke, victor och brask var också med)
Väl inne på coop skulle jocke visa sina dolda talanger ! haha och nu kommer ju se hur det såg ut sen, jag sitter på annas data nu eftersom att vi är hemma hos henne! så jag har ingen mobil sladd med mig eller nåt ;/
Men det blir ett nöje att vänta på, det var nämligen så att han råkade välta en hel hylla med marabou choklad (: fan vad han skämdes :)

Aja, nu är vi flickor hemma hos anna, och hon lever verkligen i värsta dröm huset! fan vad fint det är här må jag säga :)
Frida är här med sin söta lilla vän Julia också. Nu tycker hon att jag varit lite dålig på att uppdatera, så jag snog åt mig en data och började skriva! (: haha
Så jag hoppas du är glad nu! Tycker synd om dom två, dom ska ha handbollskola i morgon klockan 9... man vill ju bara inte å upp då på en Lördag! men sånt är livet! Handboll är livet.

Jag bara hatar folk om ringer och stör,. No lifers lixom. väx up (med annas röst och rörelser hahah )

Bilder får ni sen efter som att jag inte har några bilder på denna data, Godnatt så hörs vi i morgon! ;)

Kommentarer
julia

alltid glad, men är extra glad nu :D:D TACK!!

sov nu lilla vän, klockan är mycket. nu ska jag stänga datorn iaf. natti :)<3

2009-11-14 03:44:35

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0