En dansblogg låter inte helt fel

Hemma från ishallen nudå! :D
Faktistk ganska bra match( tror jag, haha) Det var mycket mål iaf, tror att wings vann, såg bara lite av sista period men då ledde dom med 7-3 (:
Kallt var det i hallen också, fast jag och Anna körde ju dans i halvtid så då blev man riktigt varm! haha
Jag skulle gå hem sen ända till mamma! men som tur var fick jag till mig en skjuts av palle ( Annas pappa,) Det var verkligen jätte snällt, Anna har fått en kusin också! Grattis, och Grattis till dig också Frida :) ( men vad var namnet? dojan? hahahah )

Nu sitter jag här i sängen och bara väntar på att mina ögon slocknar, men ja är fan inte trött alls, ska kolla om jag hittar något i kylskåpet kanske!:D Gottegris...
Nej jag skoja bara, jag ska snart sova, ska bara kolla lite på datan först, ska ju faktiskt till Mats på Sats i morgon, undre vad han kommer säga! önskar han säger att jag får spela så fort jag känner att jag kan passa en boll( när jag kan det ska jag ställa mig imål igen)

Nu har jag inte lust att skriva mer, Sovgott,!

Absolut ingen bild att ladda upp! sorry for that


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0