En glad madde!

Nu hemma från träningen! det gick bra idag, och det var lite kul, fysade gjorde vi efter också, mycket jobbigt, länge sen vi hade så, Karin is back med sin gamla fys! haha
Känner verkligen att jag kommer ha träningsverk imorgon, har det redan lite nu, det kommer lite smått redan nu!
Hade ju nänligen styrka imorse också,
Nu måste jag ta tag i spanskan! jag ska typ skriva en presentation om mig själv som jag sen ska kunna berätta utantill, plus att Lina kommer ställa frågor som jag måste kunna svara på :/

Så... jag har inge mer att skriva faktiskt, utom att jag är väldigt glad och stolt idag :)
Man kanske ska börja åka buss mera?:) hahahah


Ojoj matilda! varför sitter du där, 10 meter från bänken? lite suris kanske :P hahaha

Kommentarer
MKL

HAHA, LITE?

2009-11-04 20:01:23
URL: http://matildakarinlundin.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0