En heldag i hallen idag igen^^

Nu sitter vi i hallen igen! inte så speciellt ovanligt! eller hallen och hallen, teorisalen faktiskt, väldigt irriterande att man inte får sitta på läktaren för den där jävla idrottsläraren:O vad spelar det för roll om man sitter där lixom?
Men dagge var så snäll så vi fick faktiskt sätta oss i teori, (:

Måste ju också nämna att det var Innebandy idag i skolan! det brukar vara konsert men idag var det innebandy shootout. och såklart ställde Victor och måns upp! man skulle pricka massa hål och samla poäng (påängen) men ingen av dom lyckades få ett ända poäng :/ haha

Jag hoppades att Matilda, anna och elin skulle komma hit snart, för dom ska också titta på fotbollsmatchen som är halv 5 :) men nej dom kommer vid 4 :/
Nu funderar jag på att gå hem i mellan men jag har verkligen ingen lust till det
JAG ÄR SJUKT SUGEN PÅ GODIS!


Måns tar sats och... Missar


Victor ta sats och.... Missar!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0