Engelskan går framåt

Träningen i morse var fan ganska skön! eller fysen var ju ganska jobbig (: sen blev det lite handboll, jag vill Vara tillbax nu! men min armbåge blir ju inte bättre /:
den 8 ska jag typ kolla med en ortoped om jag måste röntga! hoppas, så man ser vad det är för fel, vill bli frisk nu!

Nu har vi engelska, fick precis tillbaka våra prov, Det är helt ortroligt, fick faktiskt VG... 1,5 poäng över! har aldrig fått Vg på ett engelskaprov förr.

Sen efter har vi lunch,sen är det dax för Spanska prov! fan jag kan faktiskt glosorna, stolt över mig själv (:

Nu ska jag jobba lite på lektionen faktiskt!
ADJÖSS

Kommentarer
julia

Bra jobbat madde :D

2009-11-30 11:49:27
Anna

Bra Madde :-D

Hoppas du blir bra snart, hoppas dom hittar vad som är fel, o inte säger fel!

2009-11-30 13:54:20
URL: http://alfmina.blogg.se/
madeleine

Ja jag vill bli frisk nu! :O


Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0