Färgar håret.

Då var man hemma från skolan igen då! :D
Skönt att inte fysen var jätte jobbig, orkar ju inte med träningsverk /: hahah jag och miranda peppade på som fan! tack för det :D hahah
Gick hem direkt efter fysen för mamma skulle hinna skjutsa mig till maxi för att köpa hårfärg, det blev samma märke som förra gången, tyckte det var bra! mycket färg i burken, Fast det blev några nyanser ljusare :D får väl se reultaten sen...
* Nu färga håret,
* Duscha av färgen och mig :P
* gå ut med hundarna och ge dom mat
* fixa med mammas ipod. (hon bad mig göra det, hon är så otekniskt)
* Plugga lite
* äta mat
* plugga lite
* städa
* kolla tider i tvättstugan!

Oj oj, det blev ganska mycket jag skulle göra ändå! får se om jag hinner/orkar göra allting :D haha
Men nu är det färga-håret tajm


Lite otydligt, men men jag bjuder på den :P

Kommentarer
eg

Du måste lägga in en bild på hur håret blev !! :D

2009-11-25 18:55:56
URL: http://elingu

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0