filmkväll i vikingahallen!

Måste ju bara säga precis som Marcus sa när han kom ut ur klassrummet från Naturkunskapen, det står ju IG i pannan på mig redan nu!, haha alla kommer ut och säger fan vilket lätt prov, jag kunde fan ingenting alls:O skäms madde! haha
Provet gick ganska snabbt och egentligen har vi 2 timmar lektion, så vi Hade väldigt lång rast, men vi fixade så att vi flyttade fram svenskan, mycket skönt. Så i slutade 12 idag, och sen drog jag linus miranda, elise och victor till hallen och kollade på film! det fick bli benchwarmers, det var inte den bästa jag sett, men grabbarna gillade den väldigt mycket :P haha

Nu ska jag sitta här till 5 när våran träning är... lite drygt men man har ju ett väldigt trevligt sällskap bestående av victor, tycker lite synd om honom som ska träna i det här vädret... inte kul, förstå hur mycket dom kommer frysa lixom :(


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0