Förbannade äckel skola!

FAN! hela mitt inlägg försvann nyss:/

Nu sitter ja på svenskan, har precis haft träning, det var faktiskt riktigt kul, fast innan skulle jag kolla min rörlighet hos någon kille, allt såg bra ut utom mina axlar typ, jag e lite stel:P haha
Sen snackade vi om mina armbågar, och han sa inte så mycket, bara att dom var överrörliga som jag alltid sagt, men sen sa han att dom var överansträngda, det fattde inte jag vad han menade med det, så han sa lite övingar jag skulle göra, som att typ stärka upp m.m.

Imorgon kvart i 11 fick jag tid hos sats, får se vad han säger, Dagge gjorde mig lite nervös när han sa att Sverigecupen är snart, och det e fan sant, /:

Sen blev jag förbannad som fan när Jag kommer in i klassrummet och jag ska logga in på facebook :/ då har dom tydligen stängt av facebook här i skolan så man inte kan logga in ): idiot skola...
varför förstöra det roliga? haha


Dom här två killarna sitter jag bredvid idag, härliga snubbar! haha
Kevin och max!

Kommentarer
julia

facebook funkar ju visst ;-)

2009-11-11 12:47:06
Emelie, bloggdesigner på Newbloggstyle

Hej! Har du det som krävs för att lyckas inom

bloggvärlden och klättra snabbt på listorna?



Jag heter Emelie och är bloggdesigner och kommer inom kort starta en webbsida där jag kommer erbjuda bloggdesigner och bloggcoachning till alla som har bloggar & som vill få en snygg, proffsig bloggdesign & som vill lyckas inom bloggvärlden.

Jag har jobbat som detta vid sidan av skolan nu i ca 2 år och har gjort massa olika bloggdesigner. Jag bloggar nu lite då och då på: http://sehlstedt.blogg.se/



Mitt Concept är att lyfta fram alla er mindre bloggare och hjälpa er att få en riktigt snygg och proffsig bloggdesign. För inom bloggandet så är det designen som är A och O i bloggandet. Det jag kan erbjuda är då att ni kommer att få: en snygg proffsig bloggdesign, bloggcoching, annonser så att ni kan tjäna pengar & så kommer jag att marknadsföra era bloggar i andras bloggar och på min kommande webbsida. Så ni kommer få mycket fler besökare direkt genom mig.



Så tror du att du har det som krävs? Tveka inte att kontakta mig så kommer vi fram till det som passar din blogg bäst & så arbetar jag fram ett bra koncept till dig & en supersnygg design med annonser så du börjar tjäna pengar. Har premiär pris nu på endast: 99 & 149 :- beroende på vad du väljer ska ingå i paketet. så passa på ni som vill satsa på er blogg eller Du som bara vill ha en finbloggdesign.



KONTAKT: [email protected]

Med vänlig hälsning/Emelie (bloggdesigner)

(svarar endast på mailen inte bloggen)

2009-11-11 12:59:03

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0