Fredaaaag,

Fan det känns som att jag har all tid i världen, klockan går ju fan skit sackta /:
Jag vaknade kvart översju av klockan, då klädde jag på mig snabbt som fan eftersom att det är så jävla kallt i mitt rum.
Sen när jag skulle äta frukost så var juicen slut.. idag var jag verkligen Jätte sugen på juice. det kan vara hur gått som helst ibland, och speciellt idag.
När klockan var kvart i 8 så var jag helt klar, så nu sitter jag här med datan och väntar på att träningen ska börja, det kom förslag på att jag ska ut och springa, men jag tror jag skippar det, är inte alls taggad så jag kör lite armstyrka idag igen, jag körde faktiskt inte så jätte hårt igår. så det går nog bra att jag kör det idag med!
Ta hand om eran kropp för man vill verkligen INTE vara skadad :O

Nu orkar jag inte skriva mer  /:

Jag hittar ingen bild som jag ska ta så det får bli den här, bara för att jag ska bli ännu mer sugen på juice ):

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0