Håller med, när fan ska du fatta!

Hejsvejs på er!

Nu som ni alla vet har jag precis kommit hem från träningen, idag var jag faktiskt duktig på träningen, gjorde alla mina övningar ordentligt, plus att jag blev glad, jag kan faktiskt göra lite armhävningar nu, utan att det gör jätte ont, fast jag måste köra på knä! men det är ett framsteg :)
Efter träningen var det löpning som gäller, det vi inte gjort på skit länge känns det som, trodde min kondition försämrats, men den verkar blivit lite bättre (: vi sprang runt hela norrbacka typ, en mycket bra runda om jag får säga det själv! Det var jätte skönt att springa idag.

nu sitter jag här med mina skolböcker, känns som att det e jätte mycket, mene när jag skulle säga till pappa var det inte så mycket, nu ska jag bara plugga på lite till Engelskarovet som vi har imorgon (:
Så back to work.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0