Helt sjukt!

Äntligen hemma! jag är helt slut i kroppen:/ spelat två matcher idag, först mot westermalm's damer, förlorade med kanske 3, noll koll har jag :P haha
Och innan det säger Anders att vi ska ha Träning/uppvärmning, så vi värmde upp 1 timme innan :O inte kul sen när matchen började...
andra matchen var mot spårvägen, vi spelade ganksa bra, men förlorade med 10 tror jag :O surt

Asså det är heeelt sjukt, våra A-pojk är och spelar Skadevi cup nere i skövde, och nu är det a-slutspel, dom vann 8-delen med 1 boll mot aranäs tror jag (13-14), dom ska tydligen vara skit bra,
Sen Kvarten kot kärra (Kärra också väldigt bra) vann dom med 1 efter sudden :O Sjukt bra ( 13-14) Samma siffror blev det sen igen i deras Semi-final mot Lugi, Lugi var nog favoriter i den matchen :O men skånela vinner i sudden,
Så nu är det final! ... Eller inte, Lugi har tydligen lagt in en protest mot tävlingen, för tydligen så hade skånela-kärra kört första målet vinner, och sen i semifinalen mot Lugi så hade domaren sagt 2*5 minuter, och då gjorde lugi första målet, :O asså jag förstog inte så jätte mycket när jag snackade med syrran, men det låter ju hel sjukt, så nu håller vi ju tummarna helt! Hoppas verkligen att killarna får spela finalen!
Snälla Snälla!


Kommentarer
Anna

det var helt sjukt! men dom förlorade ju stort iaf.. inte bra..

2009-11-01 19:45:46
URL: http://alfmina.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0