Hörs i morrn då!

Jag kommer absolut inte må bra i morgon! jag kan inte ens skratta nu så mycket träningsverk jag har :O och baksida lår ska vi inte snacka om! undrar verkligen hur det kommer kännas i morgon bitti om jag redan börjar känna nu! hahah

Jag skriver väl godnatt till er läsare nu för jag orkar inte skriva sen, men innan jag går och lägger mig ska jag äta upp mitt egna lilla fika! nämligen glass och kanelbulle! det r verkligen hur gott som helst.:)
Pappa e på badminton så det är jag och syrran hemma i soffan:P ahahah böckerna ligger på bordet (ej uppslagna) tittar på dom hela tiden, får jätte dåligt samvete, men jag orkar faktiskt verkligen inte!

Ps. kom på igår, vi satt i hallen och pratade om smilisar, sen kom vi på den här : ^^  haha så började vi diskutera varför man gjorde så, och Mathilda trodde att det var en kines som skrattade, hahahahahaah det var verkligen hur kul som helst! någon mer som tror som mathilda? tror inte det faktiskt! hahah


Glass och bulle! ser det inte gott ut?. gör samma sak du... haha


Nej lollo ville verkligen inte vara med på bild! haha men det fick on vara iaf,

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0