Hundvakt

Har verkligen inte tid! men innan jag sätter mig pch pluggar ska jag nog göra ett inlägg tror jag:D

Skolan var ganska skön, utom sista timmen på spanskalektionen som verkligen gick jätte segt :O Jag orkar inte med Spanska, vet inte varför jag går på lektionerna ens när man ändå bara sitter och spelar data!
Aja, träning var det ju idag också, Dagge var det idag eftersom att Karin var sjuk, /:
körde min rehab som vanligt! fan är trött på den nu!
Efter var det löpning som gällde, körde samma runda som sist! Alltså runt Norrbacka, lite högre tempo än sist, det var skönt! :D

Nu har jag varit hemma och ätit m.m. Sen gick jag en ganska lång promenad med hundarna, för vi är tydligen hundvakt, vet inte hur länge, men önskar det är hela veckan! dom är såå söta. fast det jobbiga är att man måst eut och gå hela tiden.!

Men nu har jag faktiskt massa läxor som jag ska göra!
sovmorgon i morrn :D tack för det.


Lollo hade verkligen tråkigt efter träningen så hon kladdade på sina egna ben


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0