Hundvakt!...

Int uppdaterat på hela dagen, ja, de blev snabba puckar tillslut, ingen TA DET LUNGT MORGON, jag hade 30 minuter på mig att göra mig iordning för sen skulle vi åka till eourostop, lollo och marcus skulle klippa sig, sen skulle vi åka direkt därifrån till hallen,  Anton vann över skogås lika som Marcus och dom vann över Bolton, Lollo och gänget var också i hallen! mycket bra, annars hade man fått sitta där själv:) Och måste säga att agnes passar verkligen i brunt! haha
Sen drog jag till mamma för att gå ut med hundarna ett tag, o nu e jag hemma hos pappa igen för att äta och lite så, Men sen ska jag tillbaka till mamma för att gå ut med dom igen vid 9, mamma kommer hem sent idag så då var jag tvungen att gå ut med dom:P haha  men dom e faktiskt hätte söta så det skadar inte :)

Skulle sen hem till elin och kolla film, men det blir för sent eftersom att vi har Elitmatch i morgon, hoppas verkligen att jag kan spela, Min/mina armbågar har inte varit på deras bästa humör denna vecka, och jag har fortfarande jätte ont från i torsdags träningen...

Tyvär så har jag ingen bild:/

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0