Inlägg utan rubrik

Hemma ifrån träningen, eller kom hem för länge sen, men då skulle jag bara äta! det var wook idag, väldigt gott (:
Men sen skulle vi snabbt till Camilla (Eriksson), Johanna hade nämligen bakat lussebullar! nu längtar jag till Julafton.
Det måste vara en av dom godaste jag har ätit, första gången hon har bakat sånna, hon är ju från Grekland, och hon stordominerade (: Till det blev det te, ni måste verkligen smaka champang med grädde, fyfan det var det godaste te jag druckigt!

aja, träningen var faktiskt ganska rolig idag, jag tränar fortfarande upp min vänsterarm, börjar faktiskt få lite talang, men jag skulle hellre stå i mål och rädda än att bara vara på sidan om :O idag fick jag vara linje, okej det är faktiskt kul men fan ja har inte ens varit borta en vecka och jag hatar det verkligen! /:

Nu ska jag kolla klart sporten, sen är det sängen som gäller, har ju träning imorgon bitti!  (:

Ps, om man kollar på blogg.se så har dom gjort ett inlägg om att man blir beroende av facebook spelen, Dom har absolut rätt om det! jag kan bara inte sluta spela dom, t.ex café world, och happy pets, två mcyket roliga spel! haha


Längtar till tomten...

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0