Jag älskar dej!

Sitter här just nu med min syster och snackar lite skit, vad händer när hon fyller 18? haha
Massa funderingar på det! det är ju faktiskt snart, eller den 30 december:P

Kom hem för en halvtimme sen, fysen avklarad, hade ju somsagt fys med "kategorien" tennis, så för det mesta var det med armar, och jag kan som sagt inte göra det, gör fortfarande lite ont, så jag längtar faktiskt till Sats i morgon så jag KANSKE får reda på vad det e  ;)
Idag är det onsdag och för mig är det pluggdag! haha inte kul alls, men det behövs,
Ska nog göra lite matte, sen ska jag börja kolla igenom Engelskan eftersom att vi har prov nästa vecka.
och spanska glosor i morgon också som jag ska kolla igenom, fast jag ska nog satsa mest på att läsa ut boken till svenskan, Och nu ska jag lova mig själv att jag verkligen ska plugga!


När man sitter här med syrran och pratar utan att bråka så är det faktiskt väldigt skönt, det händer verkligen inte ofta nu när hon bor hos pappa på heltid. Men nu är hon hr hos mamma och hälsar på, så det e skönt att man har en syster som man kan prata med ibland,
även fast hon kan vara väldigt jobbig,
Men det är DU som her mig inspirationen,
Jag älskar dej Mary Emma Louise Gustafsson <33





Kommentarer
Anonym

Gud så sött, syskon kärlek madeleine!

2009-11-11 19:35:08
camilla

Underbart med syskon eller hur?

2009-11-12 13:13:08

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0