Jag är dålig på rubriker /:

Idag tog jag mig en sovmorgon faktiskt, Kände att det var onödigt att gå på första lektionen eftersom att jag ska gå till sats vid 11 :)
Så det var väldigt skönt,
Nu ska jag bara ta det lungt och fixa mig, sen tar jag nog bussen till sats, orkar ju inte gå /:
Sen ska vi dra in till stan och kolla våra hjärtan så vi ska ta ett tåget typ, vi skulle vara där tre, så fråga mig inte varför vi ska åka 1 (:

Jag hoppas att jag och miranda kommer hinna till träningen, jag vet ju inte hur snabbt det där går /:
så vi får se om vi dyker upp till träningen, lite av den kanske jag kan vara där iaf! :)
Så nu ska jag göra lite frulle sen är det fixartime :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0