Jag förstår dej!

Jag frysen som bara den :O det är skit kallt i mitt rum just nu! jag vill ha Sommar och värme, fan ingen jävla vinter när man måste klä på sig så jävla mycket kläder:O

Vaknade för en stund sen, jävligt trött var jag då, visste inte om jag skulle gå upp ur sängen idag:O men eftersom att jag ska till Sats så måste jag ju nästan vakna... Halv 9 ska jag vara där, Jag går dit med marcus idag, han ska också vara där halv 9 (: haha Kul ska det bli!
Efter det är det vanlig skola som gäller, Matte först sen svenska, Hatar båda ämnerna, fast nu på svenskan håller vi på med grammatik, så man göra iaf lite! Är inte som det var för någon vecka sen man skulle läsa en bok och alla "läste" på datorerna :P

* Det är frukost time för mig nu! hoppas det finns goda mackor, Annars blir det yoghurt (: det är också gott.


Kommer ni ihåg dethär? detta kallar jag Sommar:D

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0