Kulturplats Vikingahallen

Taggad till 100% att skrika lite idag(:

Jaha, vaknade typ nyss, eller jag har faktiskt ätit frukost! aprikoskräm e så underbart gott (: haha
Idag har vi två matcher i vikinga, första mot kungsängen börjar 14:00
Och andra matchen mot Tumba börjar 15:00
Tumba matchen är elit och vi måste fan kämpa idag... hoppas domarna är på vår sida idag (: haha

Efter det så ska jag nog hem till Anna! :D
fast det blir senare ikväll! :D hemma igen vid 4 kanske! haha
Nu är det kläderna som ska på, och fixa tillsig lite, ser ut som ett monster i håret just nu så det ska re bli ändring på!

Kollar på massa bilder från tiden då jag var blond, det skulle vara jävligt kul att prova ha blont igen, men jag vet att jag kommer ångra mig på en gång, men jag kan lova att jag ska färga blont igen någon gång, men när vet jag inte! :D haha


Jag bara älskar mitt hår!...


At för en massa år sen! tiden jag spelade ute :P
Miss it!




Kommentarer
julia

haha jaaaaa :D:D me like, jag vill se dig blond igen!! ;)

2009-11-28 13:15:05

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0