Ledig imorgon

Kom hem från träningen nyss! ( det värkar som att alla mina inlägg börjar såhär )
Jag gjode ingenting idag på träningen, var bara där och visade upp sig verkade det som :P haha
Dagge var sjuk så vi fick hitta på något eget första timmen, eller Matilda och Elin var ledarna! mycket bra faktiskt...
Vi började med en lek som heter, under hökens vingar kom: alla vet väl hur den går till, hahah Matilda valde Röd... nästan alla hade rött på sig, då trodde hon att hon skulle jaga alla som hade rött, men det är ju tvärtom :D hahahaha så matilda kunde verkligen leken! Vi bröt och fick köra svarteman istället:P
Sen var det lite passningar och sådär som jag inte kan vara med på /: jag förstår inte hur jävla surt det är, därför ska jag åka till landet istället i helgen eftersom att jag ändå inte kan spela eller nåt /: blir så jävla sur... vaför måste jag vara skadad för, ( nu kommer tårarna)
aja, andra halvtimmen så kom Gustav från herrarna och körde! faktiskt kul tror jag att dom som körde tyckte! :D

Men nog snackat om allt dethär. snart ska jag upp till hallen igen för Anton har match, vet inte alls vilka dom möter, men det är typ seriefinal snackade han om! eller dom ligger på samma plats typ (:
Så nu ska jag äta,
Ses!


En bild från landet när jag var blond! /: miss it

Kommentarer
MKL

DU SKA HA BRUNT MADDE. Mycket finare::))

2009-11-19 19:24:07
URL: http://matildakarinlundin.blogg.se/
eg

men lilla gumman. inte behöver du gråta. Vi kan vara skadade tillsammans ett tag. och köra styrcka på träningarna till din arm och mitt ben blir bättre!,) hahhihhoh!

2009-11-19 19:35:39
URL: http://elingu.webblogg.se/
julia

nej, testa färga blont madde :-) skulle va kul o se, har typ aldrig sett det tror jag :p

2009-11-19 22:04:25
madde

Jag tror också att jag ska ha brunt, men nu ska jag prova ha lite med ljusbrun :D haha


Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0