Lilllördag Igen,,,

tjulululu bloggen!

Det är Onsdag och på schemat står det handboll! grymt kul, även fast jag inte tränar idag så är det ändå kul :P hahah Fan Det är verkligen skönt med handboll på morgnarna ibland! och idag är en sån dag, man längtar lixom att ta på sig handbollskläderna och köra gärnet! haha
I eftermiddag har vi handboll igen på schemat, fast då har vi styrka 1 timme, brukar ha det med niklas men idag ska vi ha det med hans kompis " kommer inte ihåg vad han hette" han spelar iaf tennis, så det kommer vara styrka fast med lite mer TENNIS inräknat typ, förstår inte riktigt, men låter inte så mycket för min grej idag eftersom att jag inte kan ta i så mycket med min armbåge.

Idag har vi ganska skön dag i skolan också, två timmar svenska där vi inte gör ett piss, fast idag måste jag nog läsa boken på lektionen.  Sen har vi en halvtimme matte bara! sköönt.

Så nu ska jag faktiskt äta frukost och sen så drar jag ner till HalleT" mitt första hem nu för tiden"


Syrran är här nu också, ganska trevligt faktiskt, tror hon behövde hjälp av mamma lite med läxan...!
Hennes läxa är typ att skriva om mig, men fan vad hon ljuger när hon skriver ! haha

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0