Lördag morgon!

Jaha, då var man vaken igen då :/ känns som att man aldrig får sova lixom:O pappa väckte mig idag 11! och jag somnade inte så speciellt tidigt, Elelr typ halv 1, och halv 2 får jag ett sms av elin, Vaken? skickade du i sömnen elin eller var du vaken? hahah (:

Idag då, vad händer idag,  nu på morgonen ska jag nog ta det lite lungt, sen är det hallen som gäller tror jag! först har Anton match klockan 3 mot skogås och sen har Marcus match mot bolton (:
Sen är mamma hundvakt och ikväll jobbar hon, så jag måste hjälpa henne lite med dom från 6! haha Men det e kul, för hundarna är underbart söta! haha <3
Jag hoppas väl att jag kan träffa Adela idag också, fan vi träffas aldrig mer:O  fast att vi e grannar, men jag har fan ingen tid:O


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0