Marcus cocosbollar, en ny succé :P

Ajdå,! jag har bara hunnit skriva ett inlägg idag :O sorry... Men det var snabba puckar idag efter fysen, den slutade tre och jag skulle vara hos tandläkaren 20 i 4, så jag skulle duscha snabbt och sen dra till tandläkaren (i centrum) Jag hinner dit precis:P Inga hål hade man faktiskt och det var väldigt skönt,
Jag har haft samma tandläkare i alla år och ändå trodde hon att jag var 20 idag:O fan vad snabbt man växer:P haha
inga hål hade jag iaf, och det var väldigt skönt:P

Sen när jag kom hem så stog marcus och gjorde chokladbollar, och jag kan ju inte säga att resultatet blev så jätte bra, han frågade flera gånger hur man rullade dom... hur svårt kan det vara att rulla små chokladbollar? eller cocosbollar. vad säger ni?:P


En liten bild från tandläkaren:P


Och det här är en liten bild ifrån marcus fina "små" cocosbollar:P haha

Nu är det Naturkunskaps plugg som gäller, hoppas verkligen att vi har provet i morgon, för skulle vara skönt att inte behöva tänka på det längre, men ändå skönt om vi inte har det, för jag känner att jag inte är förberedd!
Jag måste också göra den där CP läxan till IGU :O jag fattar ju inte hur jag ska skriva! men men måste iaf göra så gott jag kan...

Låten jag ofta lyssnar på när jag pluggar! den är Bäst


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0