Märsta igen och söndag!

Nu är vi hemma i Märsta igen! :D ganska skönt men jag ville hellre vara kvar lite längre:D så himla skönt där uppe!
I bilen blev det step up2, länge sen jag såg den filmen, jätte bra är den, ni måste se den.

Det blev våfflor när vi kom hem, jag och anton gjorde egna eftersom att resten av familjen är på Hammarby match! dom mötte lindesberg och vann med ganska mycket tror jag:D

Ikväll har vi Match mot Spårvägen, hade inte tänkt att åka med men jag känner att det känns bäst att åka dit :D
väldigt jobbigt att inte spela en sån toppmatch, men jag spelar mot dom hemma sen! så jag ska nu hoppa in i duschen och fixa mig, känner mig inte så jätte fresch nu...


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0