Miranda e bättre än victor

Jag ville ta sovmorgon i morse, men  jag gick till hallen ändå :O Och det var ju inte så jätte kul, eftersom att larmet hade gått, och dom kunde inte stänga av det, sen var det typ massa småbarn som tränade handboll i hallen, dom skulle vara i B men där var det så högt alarm så vi fick köra halvplan,
Ingen visste vad vi skulle göra så det fick bli minihandboll, faktiskt kul, jag fick spela med vänster hela matchen (:

Nu har vi svenska, vet inte vad jag ska göra, hon är inte ens inne i klassrummet, Ska typ göra en bokrecension.
Efter det har vi bara en halv timme matte, sen dax för fys...

Ps. ingen laddare har jag heller, glömde den i hallen igår, någon som har det? ):


Krisse och Miranda,

Kommentarer
miranda

asså seriöst lägg ner bloggen och skaffa ett liv jävla ligist

2009-11-18 11:26:02
miranda

asså seriöst lägg ner bloggen och skaffa ett liv jävla ligist

2009-11-18 11:26:47

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0