Momadodeloleinone = Madeleine

Nu har jag vaknat! ställde klockan på 8 först, vet inte riktigt varför men det bara blev så, men jag var så trött så jag snoozade till kvart i 9:D
Och till frukost drack jag faktiskt oboy, det var hur länge sen som helst, därför var det extra gott :D hhaha
Idag börjar vi halv 11 som vi gör typ varje torsdag:) det e verkligen skönt

Träningesverken från igår har kommit, Och ja ska nog försöka ragga skjuss av miranda idag till skolan, känner att det kommer bli jobbigt att bära väskan på axeln för där sitter träningsverken :O  konstigt ställe men jag har sjukt ont ):
Träning ikväll igen, :D men det e faktiskt kul...(:

Jag vet inte heller vad jag ska ha på mig idag, men vi får väl se vad det blir, Nåt skönt tror jag iaf...
Nu ska jag kolla lite tv, sen börja fixa mig, helt slut faktiskt!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0