nattiNatti

Nej nu är det verkligen sängen för mig som gäller, jag skulle som sagt plugga engelskan, gjorde lite, läste texterna och gick igenom glosorna, men grammatiken kan jag inte :O aja,
Imorgon är det sovmorgon så jag passar på att vara uppe lite längre, jag kollade nyss på A cinderella Story IGEN... Asså ni förstår bara inte hur bra jag tycker att den är!
Eller hur felicia?? (:
Men om jag ska orka gå upp lite tidigare än vanligt i morgon för att plugga Engelskan så måste jag sova nu tyvärr,

Men imorgon då, som sagt, har bara en lektion i morgon sen har vi typ en timme styrka, /MAQ... vet inte riktigt vad det är, inget vi brukar ha, vi brukar inte träna på tisdagar i skolan, men nu ska vi tydligen göra det  :O
kan väl berätta mer i morgon, för nu är det kudden som väntar för min del...


Förlåt, men jag har verkligen bild brist! så jag lägger in denhär bilden IGEN,
Inte för att jag är jätte glad på min syster just nu, men det kan vi ta en annan gång!

Kommentarer
felicia

den är BÄST BÄST BÄST madde!

2009-11-17 20:15:25

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0