Ni tre make my day...

Shanghai playboys, alltid lika roligt!
Idag gick det kanske inte så jätte bra /: men det blev iaf 1-1, Tack vare Per som gjorde vårat mål! :D Okej domaren sög, men det tar vi en annan gång! :D haha
Satt kvar lite i hallen efter, Orkade inte gå hem, men sen var det ingen kvar så jag gick hem!:D

Nu sitter jag här och gör absolut ingenting... Idol är det idag också, va e det för tema?
Längtar verkligen till imorgon, Först matcher, Mot kungsängen och Tumba! Får sitta på bänken och heja på! Det ska bli kul att se en bjerrgard fajt (: Det är nämligen så att My spelar i våran lag och lina spelar i Kungsängen, jag tror att My ska stå båda, men är inte säker (: Jag hoppas det iaf! haha

Efter det, ja vad händer då? det ska nog bli "mys" hemma hos Anna! för jag orkar inte åka tidigt på Söndag til Rosers då vi ska dömma miniplan för första gången:) hahah ska verkligen bli hur kul som helst, hoppas att någon skämmer ut oss också (:

Nu är det mat som gäller, är fan dö hungrig.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0