Oj vilken tackling! :)

Sitter här i ljusgården med Miranda, Victor och Måns, vi har 5 minuter rast så jag passar på att skriva här, jag hann ju inte skriva i morse, Ingela skjutsade mig och marcus till träningen, väldigt skönt, kände att jag inte orkade gå idag, för min del blev det bara styrka :/ Måste nog kolla upp min armbåge.

Jag var faktiskt taggad för fys med laget ikväll men miranda Påmminde mig att vi inte har någon träning idag, vet inte riktigt varför, men det passar bra för då ska jag göra min träningsanalys som ska vara inne i morgon :O haha
Nej hinner inte skriva nu, inte ens lägga in en bild, Matte'n börjar! :/

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0