Om madde själv får bestämma

Godmorgon bloggis läsare! :D

Nu har jag vaknat och jag fixade mig faktiskt ovanligt snabbt idag!... nu ska jag bara packa väskan som alltid är lika svårt, jag har fan inga kläder hemma, vet ju inte vad jag ska ta på mig... men jag brukar lägga ner flera plagg i väskan så jag väljer sen :D
Nu har vi träning på morgonen! ska faktiskt bli skönt, ska väl göra mina övningar som VANLIGT... hatar dom verkligen,
stel i kroppen är man också, jag hade en sjuk träningsverk från måndags, ni vill bara veta! hahaha nej så farligt är det inte, jag har haft värre.

Två lektioner har vi idag tror jag. svenska och naturkunskap, Jag tycker faktiskt att vårat nys schema är bättre om jag får säga det själv :D
Naturkunskap 1 timme två gåner i veckan är ju såå mycket skönare ön två timmer i sträck /:

Men nu ska jag spela lite och kolla fejan innan jag packar väskan, jag har ju faktiskt all tid i världen idag känns det som (:

bilder går inte heller att ladda upp! börjar bli trött på det här snart  /:




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0