Pluggar Spanska

Aa men skojaru elr?? Kom på nyss at vi har Spanska prov nästa vecka, och nu skulle jag kolla vad vi har för nåt att plugga på! Vi har 5 sidor med 23 stycken glosor på varje sida, ( en sida med 25) Sen har vi yttligare 23 glosor om Andalucien, sen ska man kunna den texten typ! Sen massa känslor :O
Jag döör, jag har inte ens börjat och vi har provet på måndag, dax att ta tag i dethär nu :P (jag som är upptagen i helgen också)

Så dax för plugg nu /:... eller det får bli i pauserna, för nu börjar ju faktiskt idol (:

Spanien för några år sen (: ... vill dit igen!






Kommentarer
julia

madde blondie, cutie ;D

2009-11-28 02:11:19
madeleine

Jadu Julia jagvar visst det :D hahaha


Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0