Pluggtime :)

Känns som att det är jätte tråkigt att läsa min blogg, jag skriver om samma saker hela tiden :/ jag saknar verkligen fantasi, att kunna skriva om massa roliga saker, men men, nu kom ja precis hem från skolan, skönt att inte behöva sitta i hallen som jag alltid brukar göra, har ingen träning idag, så det blir att man skulle ut och springa hemma, kan faktiskt vara jätte skönt nu när jag har hittat mina löparskor igen! underbart :) dom låg undersängen i en väska, hahah... att man inte letade där innan. men det låg faktiskt en madrass i vägen så jag trodde faktiskt inte att dom var där, men nu är dom upphittade igen och jag kan börja springa ute! skönt :) 

Först är det att ta tag i läxan... hörs senare :D

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0